понедељак, 11. јул 2011.

Душа душе моје - * Неизбрисиво

◦ Неизбрисиво ◦


Видиш
Могу без тебе...

Када те Душа не упија
и прсти Не додирују.

Када те срце Немо
Чежњом дозива.

И Мисао
Тобом заробљена.

Када је све Светлост

а у Оквиру тела мог
Бесни олуја...

Видиш могу Без Тебе

Јер сам те...

... Записала...




 
◦ Ако некада опет ◦


Све што Икада буде Љубав
биће у твојим Рукама
мојим Телом прелистало
дубоко у Мени згажено...

Неизлазом...

Све што Икада буде Љубав
биће у твојим Очима
мојим Крвотоком протекло
дубоко у мени Отето...

Недолазом...

Све што Икада буде Љубав
биће у Твојим песмама
Мојим Осмехом засијало
дубоко Мене ранило...

Безгласом...





◦ Још једном само ◦


Можда се Некад
Немирна душа

Трагом Својим
Мени врати...

Можда се Некад
Сабране жеље

Ћутањем одазову...

Можда се Некад
рука Недодиром

Опет осети Твојом...

А Немо срце
Испуни осмех

Давно заборављен...

Можда се Некад

Опет

Пронађеш у Мени...




Нема коментара:

Постави коментар