недеља, 10. јул 2011.

Душа душе моје - * Другачије

◦ Другачије ◦


Да ли је ово Вољење
и да ли уопште постоји.

Или је Сан
који смо сами Измислили
да Испунимо време
У коме нас Господ споји
да га Пребројимо и Прелистамо.

Да Траг оставимо...
Ако се Ово уопште
може назвати тако...

И ако то Ипак нису
измислили Други
да Нешто учинимо

Без Избора за другачије
јер је Било записано...

Да ли је ово Вољење
и да ли уопште Постоји

Или смо га Ми измислили

Кад смо се Кроз простор
Препознали ?!?




◦ Упитах себе ◦


Чије је Око
зеленог сна у даљини?

да ли га Отех
својим вољењем
кроз простор?

Да ли Запалих
тело Змије у води?

На пољани усамљеник Месец Лудује
и чује се Врисак мог Имена.

Да ли га Отех
Својим вољењем
кроз простор?




◦ Једно ◦


Ти си Скоро савршен
мој лик у Огледалу.

Погледом
ми смо Једно,
додиром
ми смо Једно,
кораком
ми смо Једно.

Све
једно другом
Препознато...




◦ Ерос ◦

Погледом Те
осећам У себи.

Како Пониреш вешто
као најдужа понорница.

И Собом правиш ток
и Обале обрушаваш.

Како се као Водопад
сливаш Низ мене
као низ Највишу планину.

И Пениш
и Дижеш се
и Преливаш
Вреле наше ноћи...

И зидови те Упијају
и ваздух
и тело те испија

и сан те Запамти...



Нема коментара:

Постави коментар