понедељак, 11. јул 2011.

Душа душе моје - * Повратак

◦ Повратак ◦


Дође Он.

Врата отвори, зашкрипаше...
трошна таваница
виси изнад главе.
Паучина - успомене
времена Прошлог.

Слике у таласима
његов Ум преплавише.
Руком знојаво чело обриса.

Кроз прашину, парчиће дрвета
и цигле, трче два пара
босих ножица...Његови дечаци...
лицем прелете Сенка радости...

Колико сада та радост Боли...
Срце стеже у грудима...

Нашао га, Сутрадан
комшија Младен
наслоњеног на такишу.

"Придружио се својим Анђелима"
помисли, скиде шајкачу

и Прекрсти се...




◦ Неиспуњена жеља ◦


Из Старог извора

Не теку Више
воде Видарице.

Сударају се
из Суседних села
ветрови Стрвинари.

Кроз Моје и Не пролазе.

Зазимиће
Ако Дочека

Бездетна

Насмејано Дете.





 
◦ Водо Чудотворко ◦


Водо Неначета
Посети моје руке,
да Загреју светлост
да Живот замирише...

И Немој да Ме оставиш.
Прелиј ме Снагом Суђеном.
Да издржим Записано.

Покри, Мила моје лице.
Избриши болове Стасале.
Да ме Чудотворко спасиш
од Злих имена и Лудих времена!

Да те попијем, Водо Жива.

Да Молитва у Мени

Мир изнедри!




 
◦ Воли ме Водо ◦


Воли ме, Водо!
Лудуј у настајању!
Слушај извором.
Певај обалама.

Загрли гргољењем Небо!
Измоли милост Божију, за мене!

Укорени се у шуме
да с ветром Литургију свираш
на празник Светитељке Петке...

Нека ти Љубав пију, Водо!
Да се Разлиставаш.
Да се Својим родом Поносиш.

Разли се Свим годишњим добима.
Да цветаш и снежиш.

Да с тобом Мир осете људи.
Да те заувек Имају!



Нема коментара:

Постави коментар