понедељак, 11. јул 2011.

Душа душе моје - * Рађање

Ужице ◦


Хоћу
да ти кажем

да Небо је моје
од Твога плавље.

И Душа је моја
Музике пуна.


И кад ме
ветар Однесе

руке ће Моје
Грлити брдо
изнад Ђетиње.

И кад ме Судбина
сунцем Насмеје
од Старог града

Знаћеш да сам
Једино Овде
Заиста срећна.

Када ми кораке на
Тргу киша прелиста

Борићу се
да кап Љубави
у мени Не занеми.

Да не постане Тишина.

Да Увек
будем Своја

и Овде
и Овако
                Иста...




◦ Рађање ◦

Кад би Опет
Срећом заплакало
дете у кући мојој Родној

искуством, Без горчине Пута
Истину бих му дала.

Да Научи
све што Сада знам.

Да Схвати
Одмах по рођењу

да ипак Не бира
јер је Изабрано.

И пут му је
судбина Одређена.

Може даље
Само када схвати

да Једино бира
Начин

како Прихватити
и Преживети

Додељено...




◦ Самоћа ◦


Уморна, склупчана
у столици за љуљање...
гледала је прашину
на ормару - као Себе.
Старе слике по зидовима
као Једино сећање...

Кроз необрисан прозор
назирао се Цвет...
"Каква лепота" помисли.

Осећала је Тишину
простора око себе...
Има Их...
Заборавили су...

Уморна, склупчана
у столици за љуљање...
Обриса Сузу што низ образ
склизну испод наочара.

Повуче руком шал
да се огрне
и Заштити

од Самоће.

                    / Свим бакама и мојој баки Славки /




◦ Из навике ◦


Тако слободна
још није Била.

А и да пожели
шта би Сада с тим?!

Погледа га смирено
Помирена годинама...

Он се покрену
да Прочита
шта Она мисли.

После Толико година!

Из Навике...

                           / Прича из живота /






Нема коментара:

Постави коментар