понедељак, 11. јул 2011.

Душа душе моје - * Отвори се

◦ Отвори се ◦


Загледај се.

Можда ме на обзорју
Угледаш...

Може бити Твоје...

Рашири дланове
можда ме у сенкама ноћи
Додирнеш...

Могу бити Твоје...

Помириши јутро
можда ме у изворима
Препознаш...

Могу бити Твоји...

Откључај прозоре срца
нежно да се
Твојим телом угрејем

А да те не пробудим.

Могу бити твоја.
А не морам...




◦ Није сан ◦


Ако тражиш Смисао
у мојим Очима

Из моје Душе
нећеш Сазнати више

од моје Предаје
Потпуне
Теби...

Ако Тражиш смисао
у мојим Песмама

Из мојих Речи
нећеш сазнати Више

од Оног
што већ У Себи

Препознајеш!




 
◦ Нестала песма ◦

Ти Не разумеш
ово Празно свитање
трње уместо Пољубаца.

На прстима
Жедне испратих
Надање и Самоћу.

Разуздани ветар
разнесе пљусак Хтења.

Ти Не знаш
у шта ће се Претворити

Оно што После
од Мене Остане.

Кап крви Клетвом
из Срца потече

и Написах

Несталу Песму...




◦ Феникс ◦


Мрвице ћу Осмеха
Прикупити
да срце
не Заборави и Нестане.

Сенку ћу Музике
Сачувати
да душа
не Занеми и Престане.

Кап ћу Љубави
Заробити

да Не потопи је

Тишина...



 
◦ Дуга ◦


Није Данас
није Сутра
није Тренутак
није Сан...

Постојим...
или Не!?

Бојим се,
као пахуља
Једном...нестаћеш...

Ко ћу Тада
бити Ја?

За Тебе Знам.

Постаћеш Дуга
и Заувек
бићеш Мост

између

Љубави
и Сна...





Нема коментара:

Постави коментар