понедељак, 11. јул 2011.

Душа душе моје - * Остајање

◦ Остајање ◦


Можеш да кажеш да Одлазиш
Нећу веровати.

Руке си у Моје пресликао
срце Љубављу отворио

И обоје Себи изгубио...
као Речи у пољупцима
које Изговарају вечно Остајање.

А Знамо да остајање
осећају Тела наша
и Мисли наше...

И простор...
и кад Нас Нема...

Могу да Кажем да одлазим
Немој веровати.

Очи сам у Твоје пресликала.
Душу Љубављу отворила.

И обоје Теби подарила...

Као Речи у додирима
које Изговарају
Вечно остајање...

И кад Нас Нема.




 
◦ Дозвола ◦


Теби ћу Дозволити

Да ме бесрамно Слажеш
да ти Недостајем.

Да ти даљином Отимам нити
од којих си Исткан.

И палим их...
у Пепео претварам...

Моћ  Љубављу
Поново разгорим.

Да Раскида тело.
Да Пати до спајања.

Себи ћу Дозволити
да бесрамно Слажем

Да Без тебе Не могу

 Никада Више...





◦ Прећутаћу ◦


Прећутаћу
Бол Празних дланова.

Недодирнутих.

Тренутке који Не желе
да их Запишем.

Стисак Чежње у грудима
Паралише Мисао и Покрет.

Прећутаћу.

Јер Ти

Већ Знаш...




* Кад се Овако пресликамо

                     Ја у Тебе
                            и
                     Ти у Мене

    Имамо ли  ми Љубав

          Или она Има нас ?!?  *




Нема коментара:

Постави коментар