недеља, 10. јул 2011.

Душа душе моје - * Волећу те

*  Волећу те

    Зато што Ја тако хоћу

    Зато што осећам да смо Једно

    И верујем да је Истина

    да смо се родили

    да се препознамо
   
    И Једно Другом

    постанемо Заувек

   Чак и кад нисмо

   Заједно...          *
 


 

◦ Дар ◦



На дар од Тебе
добих пољупце
као бројанице

Да се Молим
да никад не престанеш...

На дар од Тебе
добих додире
са крилима Анђела

Да се Молим
да никад не нестанеш...

На дар од Тебе
добих Љубав

Од Бога послату
мени грешној

Да опростим свима
који су ме
Мени одузели

Да Љубим Тебе

Што си ме собом Мени вратио...





◦ Лепота ◦


Покушавам да Схватим
ту лепоту...

...Истина
корацима од седам миља
пролази кроз моје Ћутање...
Сазнање занеми усне...

Утиша се дан...

Покушавам да схватим
ту лепоту

...она се Ипак догађа!





◦ Траг ◦

Пољубио си Почетак
и оставио дубок траг...
већ течеш
кроз моје Заборављено
и Давно заустављено време...
Покрећеш Смисао
постојања Мене као жене...

О Боже како смо Једно
само погледом
само једном речју
само Тишином...

О, како је лепо,
да знате
тишином Бити једно...

Пољубио си Крај
и оставио дубок траг...
већ течеш
кроз моје Избрисано
и давно Одузето време...

Бришеш сенке
заборављене Мене као жене...

О Боже, како смо Једно
само очима
само прстима
само уснама
Само
          тишином...

О, како је лепо,
да знате...
Тишином Бити једно...

Нема коментара:

Постави коментар