понедељак, 11. јул 2011.

Душа душе моје - * Осмех

◦ Једна песма за два пријатеља ◦


Једном ћу Теби
написати
Најлепшу песму
ако Таква
уопште постоји...

Да сам ти
део Душе поклонила
Пријатељу мој
није Тајна.

И то онај - Најдражи.

Увек си Чудом
и Не случајно знао
и моје Радости
и моје Туге.

А ја - Непогрешиво
да ћу мени Битно
са Тобом поделити.

Зато Верујем
да ми је Тебе
Бог Подарио

Да Имам неког Свог

за Тајну
и за Истину!

                     / Александар Љубичић и Горан Пошташ /




◦ Осмех ◦

Осмех је
сунце из Срца...

Што више Дајеш
све више Имаш
и више сијаш...

То Ниједна киша
Не може избрисати...

Ниједан ветар
нема ту Моћ
да одузме Светлост...

"Ако ти устреба Осмех
ту сам да га Измислим

за Тебе..."                           

                            / За пријатеља песника Ивана Ршумовића / 




◦ Суза ◦


Суза Очисти мисао.
Са образа Спере лаж.

Избистри вид.
Пролепша...

Ако умеш

Искрену сузу

из Душе
да Пустиш

да Оде
Тобом испраћена

Баш личиш

На Човека !




◦ Прсти ◦

Прсти вам
Драги моји служе

да Недодирнуто Осетите
и Додирнуто Препознате...

Има их пет

на Правом месту
Из вас израсли.

Да можете Бити
Пети елемент

Себи и Другима...

да Спознате
Простор...


 

Нема коментара:

Постави коментар