понедељак, 11. јул 2011.

Душа душе моје - * Само ми

◦ Највећа лаж ◦


Чујем твоју Мисао.
Из даљине
Мелодија се шири...

Храбро Бира простор
који ће Заробити...

Изговарам Највећу лаж:
„Не желим да те Додирнем,
нежно,
Најнежније на свету...”

Чујем
и Тебе и Себе

Како Ћутимо
Сусрете и Трагове...

Од тада
Дишемо
једно
друго...





◦ Само ми ◦


Само Ми
можемо Заједно
сатима загрљени
а Сами

Другим димензијама Стварности
пренети Поруку

Љубав...

Само ми
можемо Одвојени
данима загрљени
а Сами

Другим димензијама Свести
пренети Поруку

Истина...

Само Нас могу
Заједно
месецима загрљене
а Саме

Други
Узалуд покушавати
да Разумеју

Јер Они
Не знају да Воле

А да при том Забораве Себе...





◦ Немој ◦


Немој да Пустиш ноћ
Немој да Заробиш дан
Немој да не Процвета и не Роди се
Немој да имаш Све а Мене не
Немој да пустиш Ноћ

Немој да Заробиш дан
Немој да Прекорачиш снове
Немој да Поред тебе Нестану наша свитања
Немој да јутро донесе Студен слутње
Немој заробиш Дан

Немој да Не процвета и Не роди се
Немој да Туђи страхови попију Твоју истину
Немој да све што Ниси угаси Пламен
Немој да део сна Заувек не сачуваш у себи
Немој да не Процвета и не Роди се

Немој да имаш Све а Мене Не
Немој да не Схватиш време сулудо
Немој да не станеш кад Видиш знак
Немој да Имаш све а мене Не

Немој да Пустиш ноћ
Немој да не узмеш Само теби Додељено
Немој да Исцури стварност кроз Твоје руке
Немој да Пролазним именом Избришеш чаролију
Немој да Пустиш ноћ

Немој да Страхови попију Твоју Истину
Немој да не станеш кад Видиш Знак
Немој да не узмеш Само Теби додељено
Немој да Имаш Све а мене Не




Нема коментара:

Постави коментар