недеља, 10. јул 2011.

Душа душе моје - * Истина


◦ Истина ◦


Твоји се Прсти
у лептирова крила Претворише

и Запис оставише који Живи.

Твоје се Усне
у медоносни Извор претопише

и Сласти се сећа Зрелост моја.

Твоје се Тело
у паукову Мрежу исплете.

И Зароби додиром

Трајање моје.





◦ Оаза ◦


У тренутку Буђења
Ништа друго не Корача
само Свитање.

Обрушена Душа
прошлу ноћ Урезала
у Опстанак.

И Пустиња
би - Оаза...





◦ После ◦


Ломи ме Ветар
Шибају ме Питања
Без одговора.

Спира ми Киша
са усана Пољупце

За тебе чуване...

Кида ме Месец.

Ноћ Оте звезде.
Хладноћа ми Заледи
из очију Топлину.

За Тебе чувану...

Раздире ме Жеља.
Ужас Сазнања
покушава да Обрише


Тело и Душу...

Хтење ми Занеми
у рукама Додире
За тебе Чуване...




◦ Записано ◦


Ко ће Избрисати
ако Помислим да Не буде?

Руке твоје обликују Мене
усне испијају Причешће страсти

Из Прстију на ногама...

Очи ти Обезглављену жељу
сабирају Простором...

Ко ће Избрисати
ако Покушам да Не буде?

Бездани пијане Љубави
Озвездаше ноћи
подарене Изабранима

Да Дар не забораве...

Ко ће Записати
ако Не буде?

Нема коментара:

Постави коментар